tisdag, juni 01, 2010


Tentaplugg nu, men snart blir det sommar! Växterna hämtade sig från mögelchocken och solar sig just nu på balkongen. Magnus ska jobba heldag idag och jag ska plugga, handla, baka, städa och duka för avgångsstudenterna på skolan samt ha avslutning med stiftsgruppen i kyrkstugan, om jag kommer mig dit utan cykel.. Någon har tyvärr stulit min Snövit, inte snällt alls.

Igår hade vi picknick på Hamrinsberget och njöt av att det är varmt och soligt igen. Vi firade Morsdag i Vännäs i söndags och åt utomhus. Jätteskönt att kunna sitta så länge, sommarens första rejäla myggbett är avklarat också, bara kliandet kvar nu. Jag försöker samla på mig lite extra-pass på posten och ska jobba dag nästa vecka. Spännande att få vara med på dygnets alla timmar, det känns som att det kommer skapa ökad förståelse för hela flödet, även om det känns som att det är under kontroll nu.

1 kommentar:

josefin sa...

du är så duktig Maja! önska rjag hade vart hemma så jag kunnat smaka på allt bakande! nu har jag anlänt till Norge och det är hejdundrandes fint! Du skulle älska där jag bor nu. Har återupplivat min blogg så ska försöka hålla den uppdaterad! KLEM Josefin