torsdag, juni 17, 2010

Om två timmar ska jag och Kajsa promenera iväg mot Magnus jobb och sedan bär det va hem till Salto. Det känns lite så, hem till Salto. Ett hem utgöra av mäniskor man tycke rom en plats man känner sig trygg på. Det är Salto, även Umeå, Vännäs, Hästhagen, Tåsjön osv. Jag har många hem och de ser jag som en tillgång och en nåd.

Just nu har jag tusen saker att göra, som städa, göra lunch-matsäck, packa det sista och så. På nått underligt sätt blir det istället at jag skriver här.. Jag har världens dåligaste pack-disciplin. Och vattna alla blommor kommer jag garanterat att glömma bort!

Igår hade vi picknick vid sjön och årets första bad. Inte iskallt men inte heller varmt och skönt. Jag skulle viast bilder om inte kameran är nerpackad och ligger i bilen utanför ica-lagret fem-sex km bort.

1 kommentar:

Malin sa...

Som man säger i Danmark..
GO TUR!!