onsdag, juni 23, 2010

Ronja

Nu äntligen kommer lite bilder. Ja, det är på vår Ronja. Vår nya familjemedlem som flyttar hem till oss 6 juli eller någon dag senare. Hon är vackrast av alla och snäll och gosig, men samtidigt nyfiken och självständig. Vi har sådan tur. Samtidigt är det lite skrämmande, kommer vi klara av att uppfostra henne och ge henne de liv hon förtjänar? Jag hoppas det, vi kommer göra misstag, både ett, två och tre som Tommy (hennes uppfödare) sa igår när vi var där och hälsade på. Här kommer hon ifrån, Samrons Kennel i Håkmark. Hon är nu sex veckor gammal och helt ny i världen, och snart kommer hon hem till oss. Tiden går både snabbt och lågsamt samtidigt..








4 kommentarer:

Malin sa...

Men så söt.. Ronja kommer ha det så bra hos er. Magnus ser verkligen stolt ut på bilden :P

Cecca sa...

Åh, det var nog det sötaste jag någonsin har sett. :) Allt bra med dig Maja? Kram!

Sandra sa...

Fantastiska Ronja !!! Vad roligt ni ska ha det. :) Synd att jag fick se så lite av er och var tvungen att stressa iväg i all hast, sa inte ens hej innan jag åkte... Men nästa gång jag åker mot Ume så kommer jag förbi!! Kram!

Jag sa...

Ja, Sandra det måste du. Aldrig passera Umeå utan att stanna hos oss. Hade du roligt med islandshästarna? Kramar