onsdag, juni 02, 2010

Nu har vi ätit lasagne och blåbärskaka samt tittat på discovery. Vi har lärt oss att vi faktiskt har vart på månen. Jag har till och med pluggat litegrann. Vi har bestämt att eftersom ingen har pluggat tillräckligt mycket så kommer tentan att bedömmas mycket snällare. Jag känner att teorin har sina små brister, men jag håller tummarna.

Magnus ska man jobbet på äventyr imorgon kväll. Samtidigt som jag skriver tenta, fyra till åtta. Det blir jag som får möta honom på kvällen, koka te så kan vi mysa. Sommarlov kom nu till oss!



Må han som är fridens herre skänka er sin frid, alltid och på alla sätt. Herren är med er alla.

2 Thess 3:16

3 kommentarer:

Lulu sa...

Ah, tentatider och sedan klart :). Måste säga att jag gillar det nya temat på bloggen btw :)

Jag sa...

Tack :)
Ja, det känns som att sommarlov är efterlängtat nu.. Vad ska du hitta på i sommar? Blir du kvar i Umeå?

Lulu sa...

JO, jag blir kvar i Umeå, delvis. Ska ju gå sommarkurs. Ska till Boliden en och en halv vecka, då jag har lovat att jobba en vecka, min pappa fyller år och en vän gifter sig. Sen så ska jag väl vara i Umeå, förrutom början av Juli då jag åker till Gbg för ett annat bröllop.

Hoppas sommarlovet blir gott och lycka till med Drottningen :) Hon blir säkert ett gott tillskott till familjen ;)