torsdag, juni 24, 2010

Pizzadeg på jäsning på bänken i väntan på att min bästa Magnus ska komma hem från jobbet. Jag sov till helv två idag, efter att ha lagt mig vid halv sju. Min första natt på posten är avklarad. Det gick bra, bara sista timmen som var otroligt seg. Det var en stressig natt med inte mycket lugn, men då går tiden snabbare också.

Just nu längtar vi och väntar och planerar inför Ronjas ankomst. Hon ska få kompostgaller som sin egen plats att sova på, där ska hon ha bädd och leksaker och öppet så hon kan gå ut och in, men där inne ska hon få vara ifred och kunna ta det lugnt. Här är två till bilder på sötnosen våran.

2 kommentarer:

Malin sa...

spännande med jobb på posten.. kan tänka mig att det nog inte är så lugnt men då kommer man fortare hem.. :)
Tungt å jobba natt?
hur mycket ska du jobba?

Cecca sa...

Vad härligt att höra :) Var bor du nånstans nu? Här är det bara finfint, njuter utav att sommaren verkar ha börjat :)