lördag, februari 20, 2010

Idag tänkte vi besöka rean på Stadium. När vi kom dit var det 50m kö och stängda dörrar, så vi gick förbi och köpte ett par grytlappar på Åhlens istället. Dessa fina röda med vita prickar på invigde jag när jag tog ut bröden som jag så duktigt har bakat idag. Vi tänkte att vi bara skulle ha hembakat bröd och det har fungerat så här långt, förutom när vi fuskade igår med att köpa en baugett som vi gjorde lunchmackor av och vitlöksbröd till middagsoppan. Man får fuska ibland, det tycker jag.

Nu är vi nästan klara med puzzlet också, det blir nog färdigt imorgon kanske. Magnus har byggt det mest, men jag är också ganska duktigt. Jag kan inte sitta lika länge i sträck utan att det går bra, jag blir så uttråkad..

Ikväll ska vi titta på Super-G, det är kvällens tv. Kanske blir det till att titta på lite House också, det gillar vi. Imorgon får vi besök efter kyrkan, då Josefin kommer hit. Vi tänkte höra med henne om hon vill stanna på Thai-curry-middag!

Inga kommentarer: