tisdag, februari 16, 2010

Idag har jag en skön pluggdag, det flyter bra och jag har till och med hunnit bakat bröd. Vilket jag glömde/inte hann igår så vi fick äta hårdbröd idag till frukost. Inget som jag har något emot, men det är inte Magnus favorit. Man behöver sådanadär korta pauser, som att sätta deg, plugga mer, baka ut, plugga mer, grädda, plugga vidare. Effektivare plugg med lite uppblandning, det blir mer gjort.

Nu är vi inne i de rätta OS-takterna, det bästa hittills är såklart Kalla. Härlig personlighet och härligt med guld. Annars är det lite segt med det alpina, inställt hit och inställt dit. Imorgon kanske.. Idag är det skidskyttedagen, konstigt med Anna Carin, men kul med en fjärdeplats. Nu hoppas jag på Ferry, det finns ingen roligare norrlänning med i OS.

Det ska bli skönt med ledigt i helgen, det blir nog Vännäs och skogstur om jag får välja och vädret vill. Jag längtar efter skogen, det är som lugnt och skönt och tyst och vackert och mysigt och allt positivt jag kan komma på!

Och så ett förlåt för alla hemska felstavningar i förra inlägget! Jag erkänner, jag stavar som en kratta..

Inga kommentarer: