fredag, februari 05, 2010

Fredagar är mysiga dagar. Jag klev upp med Magnus imorse, men tog det lite lugnt och började läsa lite, så nu är jag klar med det jag skulle, bra Maja. Magnus är på jobb och jag ska snart till skolan. I eftermiddag åker vi till Vännäs och klättrar och äter hos mamma och pappa. Bra tradition tycker jag.

Nu börjar man bli lite läss på all uppackning, det är bara det där sista kvar som är jobbigt. Fast vi ska försöka få helt klart idag så vi kan börja städa och göra helt klart innan Gun och Anders kommer i morgon. Det blir en intensiv helg, med mycket kul, men jag måste nog vika lite tid åt Her Story också och förbereda mig inför seminariet på måndag. Jag har aldrig vart på seminarie förut, så jag är lite nervös. Det handlar om kvinnans roll i kristendomens historia.

Det svåra i lägenheten just nu är hyllorna. Han som bodde här innan oss har inte gjort ett enda hål i väggen, så vi har lite ångest inför att vi ska göra det. Samtidigt behöver vi lite hyllor, så vad gör man? Speciellt som en del väggar är betong...

1 kommentar:

Elin Svedmark sa...

Hej! Ser att det verkar gå bra med flytt och plugg. Ska definitivt komma förbi eran lägenhet nästa gång jag är i Umeå, var lite intensivt förra helgen så det blev aldrig riktigt tid. Men det är klart jag vill träffa er och se hur ni har det! :) Hoppas allt är fint. Hälsa Magnus. kram!