torsdag, februari 11, 2010

Idag är jag trött. Jag vill inte läsa mer idag, men jag vet att jag måste. Jag är hungrig också, inte ätit sedan frukost. Paj står í ugnen och luktar gott och är snart klar, då kommer jag sluta vara gnällig också. Det är ett familjedrag hos oss, när man är hungrig blir man också på dåligt humör. Sedan ska jag nog gå på stiftsgruppsen möte också, smita lite från böckerna.

Jag fick bok av bokus idag också, de var de enda som hade min bok så jag var tvungen att beställa den där. Den var dyr 479 kr, så jag tänkte att det skulle vara en fin bok. Jag öppnade paketet och boken är i storlek av en valig dvd-film både tjockleksmässigt och rent i formen. Ibland undrar man ju... Dessutom är boken slut nu, bokus är fortfarande de enda som har den och de har en till två månaders leverand på den... dock lev den då nästan hundringen billigare..

Inga kommentarer: