måndag, januari 09, 2012

Ronja idag

Matte, jag förtjänar din uppmärksamhet, inte den där opponeringen. Det är vad fröken tycker idag. Ändå har vi hunnit med fyra promenader varav två rejäla och en innehållande ordentlig träning. Vi tränade visselpipa, både sitt-signal och inkallning. Vi börjar väldigt enkelt och det går bra. Vi ska verkligen nöta mycket grunder i vår på detta moment, speciellt i skogen när snön börjar tina.

Nu när jag skulle lägga mig hade Ronja, som tyckte att det var dags att sova en halvtimme före mig lagt sig demonstrativt mitt i sängen vid kuddarna.. Ger man lillfingern tar dem hela handen har jag hört. Det får det väl vara värt! Min sötaste lilla prinsessa. Bra att jag har henne nu också när maken är hemma i Jokkmokk och jag inte får åka hem förrän i övermorgon.

Inga kommentarer: