lördag, januari 14, 2012

Fredag i Jokkmokk

Ett par bilder från idag. Jag och Ronja hade mysstund innan jag lagade middag. Eller egentligen var det så att jag pratade i telefon och Ronja kom och kröp upp i knät. Hon är en riktig gose-hund!
Till middag serverades för andra dagen i rad trerätters. Förrätt och efterrätt var detsamma som igår, därför det blev två dagar i rad. Chèvretoast med ruccola till förrätt och den redan omnämnda jordgubbs- och flädermoussen till efterrätt. Duka fint och äta gott, det hör till en fredag. Sen såklart På Spåret!

1 kommentar:

emma sa...

hehe, vilket fantastiskt språk det blir ibland när du skriver! från en telefon kanske?

ja, det hade varit kul med en Ronja också! och en Maja såklart. ja, jag vet inte bara för att motbevisa mig rök dom ihop 5 minuter efter jag bloggat.. men då var iaf orsaken tydlig: spirre irriterade mig och det accepterar inte simba!

nåja... chili stackarn är nu i en period då allt går åt andra hållet och han blir mer fokuserad på fel saker. det är dock normalt och väntas vända snart så då ser vi kanske nåt positivt :)

vill ni ha mer besök i vår förresten? :D