fredag, juli 08, 2011

Städa ugnen när det är 25 grader ute, men det är lite för varmt för att jag ska orka med något speciellt. När Magnus kommer hem blir det stranden, vi tar med grillen och äter middag där. Strackars Ronja som helst inte ska bada mer innan utställningen för att inte tappa mer päls än hon redan gjort är lika varm som jag. Jag tror vi bryter det idag, hon tappar så mycket ändå. Tänkte träna lite appotering idag, men ännu har det inte blivit av, kanske när det blir svalare i kväll. Imorgon ska vi ut till Vännäs på förmiddagen och gå på marknaden litegrann. På eftermiddagen blir det apporteringsträning ute i Håkmark, om inte tvillingarna hinner födas. Så det gör inte allt för mycket om vi bara slöar och städar idag. Therers ska kolla över Ronjas trimmning innan norrbotten nästa helg, tur hon är så snäll! Vi har verkligen jättebra uppfödare.
Jag lyssnar på Gardells gamla vinter-program igen, jag tycker om honom.

Inga kommentarer: