torsdag, mars 17, 2011

Nu hoppas jag på att vilddjuret med fyra ben äntligen har somnat och att grannen under kanske kan sluta spela musik på högsta volym snart så jag kan få lite studiero. Det behöver jag.. Tur att Magnus jobbar heldag idag och imorgon så kan jag läsa mer. Kanske ska jag skriva en lapp och sätta i korridoren nedanför.. fast det törs jag nog inte. Kanske får jag gå och sätta mig på uni istället. Fast då kommer nog Ronja riva hela lägenheten, så vild som hon är idag.. Däremot var hon mycket duktig på morgonpromenden, som blev lång och trevlig nästan hela vägen. Man får njura av tillfällena!

1 kommentar:

emma sa...

såklart! tänkte fråga er, fast kanske bäst att inte göra det :p
vi gick högre upp på kont, till en udde jag inte varit på länge! lagom promenad dit och lugnt o skönt.