onsdag, oktober 26, 2011

Kvällsträning

Kvällsträning idag nere på planen. Ronja var toppenduktig, jättefint fritt följe. Speciellt högersvängarna gick bättre än de brukar och hon hade jättesnabba lägganden. Det är så roligt att träna när det går bra. Vem har sagt att det inte går att träna med en löptik? Det gäller inte Ronja i alla fall. Jag är sugen på att tävla nu , prova våra färdigheter. Det enda jag oroar mig över är platsen. Ronja ligger jättebra själv och med duktiga hundar, alltså sånna som också ligger kvar. Men jag vet inte säkert om hon hade legat om någon annan hade rusat upp..

Jag ska lägga mig tidigt idag och plugga hela dagen imorgon. Magnus ska till Porjus och kommer nog inte hem före halv fem, så jag ska nog kunna få lite gjort. Just nu barnvaktar jag lillen, han somnade..


1 kommentar:

Anonym sa...

vilket gulligt litet monster/Gun