torsdag, september 29, 2011

Yr

Det spelar ingen roll hur många gånger jag tittar på Yr och glädjs åt det fina väder de mäler. Det smattrar ändå lika obönhörligt mot taket. Suget ut och träna lydnad med Carola och hundarna är just nu inte det största. Det brukar dock ge med sig när vi kommer ut. Bra plugg-väder är det i alla fall. Igår var vi ute i skogen och jag gick ett elit-spår åt Tarra, spännande och lite läskigt då jag vet om att det finns så mycket Björn här. Jag Dick sjunga lite för mig själv så kändes det bättre! Ronja börjar nog löpa när som helst om man tyder både hennes egna täcken, trött, luktig, kissar mycket osv samt intresset för henne hos han- hundarna. Nu tycker vi det kan börja, så är det över snabbare.

Snart är också min bok av Ryman slut, skönt. Jag får en dålig känsla av hans sett att skriva.

Inga kommentarer: