söndag, februari 20, 2011

Nu har jag pluggat 45 min idag, det var nog vad det lär bli... Egentligen skulle nog tre fyra timmar suttit bra.. Men vad gör mannär det är långpromenad på gång och sedan jobb fyra till elva?

Ronja vaknade och var jätteglad och pigg vid halv åtta imorse, vi drog ut på hennes morgonpromenad till i alla fall halv nio, då gick vi lååångsamt till ica och köpte frukostbröd som vi mumsade på väl hemma igen. Sedan dess harv i slöat och pratat om sommaren, en slö-söndag-förmiddag blev det idag. Inte ens kyrkan kom jag inväg till idag, lite tid med varandra behövde vi idag. Jag får se om jag och Ronja hinner träna lite apportering här i korridoren innan jag ska fara till Posten. Hon sov som en stock hela dagen igår, efter att vi kommit hem. Påfrestande dag för lillan var det allt, och för matte och husse med..

Inga kommentarer: