måndag, juli 05, 2010

Nu är det skinande här hemma och Magnus ligger under skrivbordet för att fixa alla sladdarna till datorn. Färsk-potastisen står på spisen, det blir sen middag idag. Sill och potatis, bästa sommarmaten, fast snart kanske vi föräter oss på det! Efter lunch och lite vila cyklade vi till strömpilen och elgiganten, för att jag skulle köpa mig en ny mobiltelefon. I helgen när vi var i Vännäs råkade den bli kvar ute över natten och blev helt fuktig under glaset. Den torkade och fungerar, men nu lossnade hela delen som sitter runt knapparna och jag blir oroligare och oroligare för att allting ska försvinna. Det är ju en knapp som har lossnat också, så nu var det på tiden. Fast jag hittade ingen som jag ville ha och inte på expert heller.. Vi hade kollat lite på internet innan och Magnus bestämma, för han vet vad jag behöver, jag är inte så bra på det där med mobiltelefoner. Fast jag ville ha en fin, så när vi kom hem beställde jag en på elgigantens hemsida, där fanns betydligt större utbud än i butiken. Skönt att ha bestämt och genomfört, nu blir det lite väntan. Så mycket aktiv väntan lär det däremot inte bli, imorgon kommer ju Ronja!





Man måste ju smaka lite på husse..

Inga kommentarer: