torsdag, juli 15, 2010

Idag tog jag en sovmorgon och gick inte upp fören husse och mattes klocka ringde. Jag var vaken när matte kom och tog ut mig vid halv sju, men annars brukar jag ju väcka dem vid halv sex för då är jag ju kissnödig! Det var roligt att sova lite längre för det betydde tt när vi kom in hade husse stigit upp och jag behövde inte lägga mig igen som jag brukar få göra annars. Nu fick jag busa och leka till jag fick frukost, därefter följde jag och matte husse ut till cykeln när han skulle iväg och jag fick komma ut lite. När vi kom in igen var vi trötta och la oss att sova, jag bland kompostgallren och matte i sängen, vi sov nästan två timmar, så sedan var vi pigga båda två!

Vi gick ut och övade mig i att gå i koppel. Konstig grej det där. Ett snöre i mitt halsband, som om det inte redan med bara halsbandet kliade, nu är det nått som är så lockande att bita tag i också. Fas5t jag brukar tröttna rätt snabbt på det. Matte tycker visst att jag är ganska duktig på att gå i koppel.. Men iblen vill jag gå åt mitt eget håll och ibland inte alls.. Synd att matte är så envis.
När vi kom in igen fick jag korv i duschen igen, jag älskar korv! Men den där vita saken som det kommer vatten ur är lite konstig, det är gott med vatten och jag brukara lltid smaka ganska bra, men den är konstig som vill spola ner mina ben..

Nu har jag tagit mig en tupplur igen, innan lunchen och husses hemkomst. Igår kom han när vi har ute och lekte och jag blev överlycklig! Här kommer en bonusfilm, när husse och jag leker i Vännäs hos min mormor och morfar i söndags.

Inga kommentarer: