söndag, maj 23, 2010

Nu kanske det blir bättre med skrivandet, men kanske det dröjer till efter sista tentan, vi får se!

Nyss kom jag hem från en härlig dopgudstjänst och en mysigt kyrkfika med många fina människor. Jag fick faktiskt känna på Alvins kanins mjuka öron, ibland har man tur :) Hem kom jag till en nyskurad lägenhet, tack min älskade! Jag älskar när det är nystädat, tur att jag är så bra på att stöka ner att det kan ske ofta. Ikväll ska jag iväg till posten och jobba, även på tisdag, tyvärr just då när det är en så intressant stiftsgrupp. Jag hade gärna velat vara med, men det är uppföljning på jobbet och det får gå före, om jag ska få vara där i sommar..

Vi har det underbart just nu. Det har blivit sommar och på två dagar slog löven ut och Magnus fick uppleva en riktig norrländs vår a tre dagar. Vi har planterat om tomaterna och chilin och jag har köpt en Mårbaka-palargon, som jag alltid har velat ha, mamma har så fina. Det är mycket att plugga nu, så dessa bilder får räcka för idag, en smak av sommaren!

1 kommentar:

Anonym sa...

;-)

///Pappa