onsdag, april 28, 2010

Inte sitta still och ha tråkigt

Imorgon ska jag skriva tent i Hinduism och Buddhism, så det blir pluggande idag och var igår. Klockan ett idag ska jag och Tommy tillsammans träffa Annika från stiftet för samtal. Det känns spännande och roligt. idag blir en dag med fullt upp med andra ord, för ikväll har jag också min andra introduktionsdag på brevterminalen, den första var igår. Jag var ganska nervös, det var så mycket sist vi var där och skrev kontrakt och så. Men det var väldigt roligt, vi fick gå med en erfaren person som visade oss hur vi skulle göra på tre olika stationer och vi fick pröva på att sortera C4, sitta vid fladderband och vara med i början av brevresningen vid urskiljningen. Tiden gick snabbt jag har lärt mig mycket, vi fick också förbunta och sortera B-post. Det blir spännande att se vart vi hamnar imorgon, bra att få lära sig så många delar som möjligt. Jag tror det här blir en bra sommar, om jag bara kan få tid att lära mig koda och sortera på tid, men det kommer jag nog kunna nu kommande veckor efter tentan.

Inga kommentarer: