tisdag, april 20, 2010

Imorse när jag gick upp provade jag mina nya arbetskläder, de är blåa och står posten på. Igår var jag på introduktion, från halv tre till elva. Det var hemskt spännande och väldigt mycket och just nu känns det lite svårt, men samtidigt utmanande. Det är klart jag måste klara det, det är klart jag kan göra det, jag är inte sämre än någon annan. Jag ska dit på egen tid och öva sortering och videokodning, från och med nu kommer jag vara väldigt duktig med att skriva adresser och klistra frimärken! Det är hårda prov och det kommer krävas mycket träning, men jag ska lära mig att klara det. Det är fint att få jobba på Posten, en liten stolthetskänsla som känns mycket bra.

Idag är det seminarium, som blev lite försummat igår då jag från början trodde att det var vid sex på posten men det visade sig vara halv tre. Men det ska nog gå hoppas jag! Förlåt mig gruppen.

Inga kommentarer: