måndag, juni 27, 2011

Telefonkö hos veterinären, först 12 min, sedan la jag på och provade igen, nu snart 9 min. Många sjuka djur nu på sommaren mån tro? Vi ska boka tid för höftröntgen, så det är ingen panik ifall vi får ringa igen imorgon, men lite irriterande ändå. Jag tänkte nämligen fråga om såret också. Jag undrar hur länge vi får stå kvar, nu när telefon-tiden är slut.
Annars blir det en lugn dag idag. Ronja får stillsamma promenader ute för att inte påfresta läkningen för mycket. Det blir mycket godissök och mental aktivering inne, eftersom fröken blir frustrerad av att inte får röra sig och jobba utomhus. Bra tips på innelekar, kul trix att träna på eller annan inte tass-påfrestande aktivering mottages tacksamt! Magnus är på jobbet och jag är ledig, lite städning borde vara på sin plats och det fina vädret kanske leder till picknick-middag. Det vore mysigt. Just nu är jag mest sugen på frukost.

Inga kommentarer: