fredag, mars 26, 2010

Vi var i Tåsjön hos mormor och morfar för ett par veckor sedan. Där åkte vi skidor och skoter och pluggade alldeles för lite, det var skönt.

Här bor vi när vi är och hälsar på, i stugan.


Vi sov och vilad upp oss.


En solig dag åkte vi skidor länge med sjön, men som ni ser var det dåligt med snö och stenhårt.


Magnus njöt av att åka skoter.


Han och Arvid lekte på och hade det ganska bra.


Mormor vid Lill-stugan, njuter av solen.


Pappa och morfar grillade och njöt av eldandet.


En mindre solig dag följde Emmy med oss upp till fjällsikten, skoteräventyr med fikapaus. Jag Magnus, Arvid och Emmy. Det var roligt, men kallt. Som ni ser har vi byltat på oss alla kläder vi har. Jag förstår inte vad det är för fel på dubbla jackor och täckbyxor?!

3 kommentarer:

Kicki sa...

Såg helt härligt ut, saknar Tåsjö och er. Kram.

Josefin sa...

mys. :) får jag komma å mysa hos er snart? kanske i er påskpimpade lägenhet? :) KRAM

Jag sa...

Ja, det är klart att du får, jag längtar efter dig!
Dock åker vi söderut på tisdag kväll, vi får höra och styra upp nå´got trevligt.