onsdag, mars 24, 2010

Nu är det över, nu har jag slutligen skickat in tentan. Jag vet inte alls hur det gick, men det får jag nog snart veta. Jag hoppas på att den blir godkänd bara, absolut inga högre mål. Antingen har jag förstått eller så har jag inte gjort det och då blir det till att göra om och göra rätt, det kan jag också leva med. Jag har gjort så gott jag har kunnat, mer kan man inte göra.

Ikväll blir det till att ta det lugnt och vila och njuta av inga krav. Jag tänkte åka och hämta mina böcker på posten, men sedan kom jag på att det är nog stängt nu såhär efter fem och jag kan lite gärna hämta dem imorgon för ikväll tänker jag ändå inte öppna dem!

Imorgon ska jag på anställningsintervju också, på Posten. Det ska bli väldigt roligt tycker jag, jag hoppas att det går bra, jag tror det skulle vara ett roligt och bra jobb att ha. Man kanske får ha sådan tur att man faktiskt både får ett jobb och ett som är roligt! Bra att ha ett jobb som behöver en hela året också, jättebra att få extrainkomst under terminen, så kanske man inte behöver låna fullt i framtiden.

Inga kommentarer: