onsdag, mars 10, 2010

Det är mycket skola just nu. Seminarium idag, jag har just avslutat boken och svarat på frågorna och i kväll blir det att börja på den nya boken till nästa seminarium på måndag. Sedan blir det att råplugga in de andra böckerna också. Det är inte bra att vara borta i tio dagar, tur jag läst lite där borta i alla fall. Men samtidigt var det värt det, jag hade väldigt roligt och det är alltid bra med lite extra inkomst.

I helgen åker vi nog med mamma och pappa till Tåsjön och firar mormor på födelsedagen och njuter av lite vintersemester. Skidor, skoter, pulka, eld och diverse annat. Nu när jag har börjat äta lite kött så ser jag väldigt fram emot att få grilla korv och lägga i tunnbröd! Det är alltid skönare att sitta på ett renskinn mot en solig vägg och läsa kurslitteratur än inomhus.

Jag undrar hur sommaren kommer bli. Jag vet inte vad jag ska göra än. Salto är onekligen ett mycket lockande alternativ, men samtidigt skulle det vara skönt med riktig sommar också. Magnus har ju sitt jobb så det vore perfekt om jag också kunde få jobba i Umeå. Helst utomhus, det skulle vara toppen!

Inga kommentarer: