onsdag, oktober 27, 2010

Glömde att berätta en rolig incident igår på forslunda. Jag och Ronja står/sitter mitt på planenoch tränar på att bara vara. Ledaren för träffen och en annan dam står och pratar om damens tik, som var ika gammal som Ronja. De tittar på Ronja och säger att hon har fin teckningen. Jag ler och håller med, stolt som man är. De frågar hur gammal hon är, fem och en halv månad. Damen konstaterar att hon samma ålder som hennes, men mycket kraftigare. Ledaren säger att ju men så är det ju, men den här är ju en hanne, så det är inte så konstigt och slänger en blick på min för medhåll. Jag får säga att nej nej, det är en tik..

Ronja är ganska grov i kroppen, hom har en bred bringa som gör att hon ser mycket större ut än de slanka små tikarna.. Jag är ju ingen Golden-kännare, men jag tycker hon är den vackraste!

Inga kommentarer: