onsdag, november 17, 2010

Ronja har haft halvårsfödelsedag, den 11/11. Hon börjar bli så stor vår fröken och lite trotsig i förtid också... Det är inte alltid så populärt att göra som husse och matte vill längre och man kan nästa tro att hon läst Alfons "jag ska bara.." ibland... Här kommer en film från när hon öppnar sitt paket, vår lilla prinsessa, om den nu vill ladda upp sig någon gång.. Den andra är i allfall från bara en liten stund senare, när hon provleker med den!






Vi får se om det fungerar... Den vill inte riktigt..

Så här snygg är jag nu för tiden! Matte och husse har funderat på att ställa ut mig i februari.. jag undrar hur jag ska kunna stå still så länge om det tog dem minst tio bitar mat att få det här kortet. Man får ju inte vara dum..


Min födelsedags-gris och min tårta!


Jag är helt bebårande, eller hur!

Inga kommentarer: